رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دل کنده ایم

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ق.ظ

http://gallery.night-skin.com/images/gallery/Night-Skin.com-%D8%B9%DA%A9%D8%B3%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7-59276.jpg


آتش مزن که آتش دل بی جواب نیست


بودن درین جهان بخدا بی حساب نیست


هرچند دست ما به تو دانی نمی رسد


اما همیشه کار جهان چون سراب نیست


از ماگذشت چونکه نداریم چاره ای


دل کنده ایم نیک و بدش جز حباب نیست


بیهوده میدهی تو به من وعده و نوید


دیگر به هیچ لذت دنیا شتاب نیست


آتش زدست بر دل بی طاقت "رسا"


دردیست آنچنان که به حجمش کتاب نیست


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

شعر بسیاز زیبایی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی