رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بودن بیهوده

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

http://up.98love.ir/up/mamadzar/Pictures/ehsasi-sad-clip.jpg


گو حاصل بودن و نبودن از چیست؟


صد درد به سینه آزمودن از چیست؟


آخر تو خدا خسته نگشتی از خلق


وین بودن بیهوده و مردن از چیست ؟


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

واقعا صبری که خدا داره رو نمیشه ردر هیچ بنی بشری دید
شعر بسیار زیبایی بود
پاسخ:
ممنونم از حضورتان

واقعا عجب صبری خدا دارد . اگر من جای او بودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی