رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دانه ات کو؟

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۳ ب.ظ

http://databand.persiangig.com/image/Favim.com-27073.jpg


فکـــــندی دام ، اما دانه ات کو؟


شدی ساقی، بگو پیمانه ات کو؟


به جامی عـقل و دین ما گرفتی


بغیر از مــن ،بگو دیوانه ات کو؟


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • محمد ابراهیمی
  • اینو دوس داشتم..
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون . اینها که من مینویسم شعر نیست دلنوشته است . خوب خیلی هم شادمان میشوم وقتی به دلتان مینشیند . به وبتان سر زدم اصلا جای گذاشتن کامنت نداشت . خوشحال میشدم اظهار نظری میکردم ضمنا چونسئوال کردید میخواهم بگویم من دوتا وب دیگر هم یکی در بلاگفا و یکی در میهن بلاگ دارم همه هم از نوشته هاس خودم هست . مرسی . خوشحالم از حضورتون
    ^^
    موفق باشید در این تنگاتنگ واژه های پر از حِس!و قلم های رقصان
    پاسخ:
    سلام به شما و اینهمه زیبائی کلام . چقدر لذت بردم از همین یک کامنت . به میهمانی دلتان آمدم و بسیار لذت بردم ممنونم از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی