رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بی خیال

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ب.ظ

http://love98.ir/wp-content/uploads/2016/04/79_%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%20%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C%2095%20%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87.png


بس روزها که با خیال و چه شبها که با وصال


این بـــــــــــــــود روز و شــــــب من


تــــــــو بی خــــــــــــیال


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • زهرا فاطمی
  • سلام
    روز و شب هایتان الهی باشد.. پر از واقعیت و نه خیال..
    عیدتون مبارک باشه
    شاد باشید و سرزنده
    پاسخ:
    سپاس از این حضور قشنگ

    خدا کند که بهار رسیدنش برسد

    شب تولد چشمان روشنش برسد

    چو گرد بر سر راهش نشسته ام شب و روز

    به این امید که دستم به دامنش برسد

    هزار دست پر از خواهشند و گوش به زنگ

    که آن انارترین روز چیدنش برسد

    چه سالها که درین دشت ، خوشه چین ماندم

    که دست خالی شوقم به خرمنش برسد

    بر این مشام و بر این جان چه میشود یارب!

    نسیمی از چمنش بویی از تنش برسد

    خدای من دل چشم انتظار من تا چند

    به دور دست فلک بانگ شیونش برسد؟

    چقدر بر لب این جاده منتظر ماندن؟

    خدا کند که از آن دور توسنش برسد


    با سلام دوست عزیز یه سوال:دوست داری قدمی برای امام زمانت برداری؟این کار زحمت آنچنانی نداره ولی داری قدم خیلی بزرگی رو در راه آقا امام زمان انجام می دی . با شرکت در کمپین #من_منتظرم سایت,وبلاگ,کانال و صفحه اینستاگرام خود را تبلیع کنید و هم فضای کشور را به سمت مهدویت و انتظار پیش ببریم

    اجرت با امام زمان (عج)

    اطلاعات بیشتر و دریافت لوگو در آدرس زیر:

    http://www.welayatnet.com/fa/news/91496#comment-126489

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی