رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

درمان عشق

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ



http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1393/1/27/59249_813.jpg


ما را ز جفاکشت و ، لبش خنـــــدان شد


چون غنچه ی نو شکفته ی  بســتان شد


آورد خــــــــــــبر حریف کز کــــــشتن ما


می گفت که عــشق عاقبت درمان شد


#گیتی _رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام مامان گیتی جونم
وای جقد وب پس چرا اینجا بازدیدی نذاره؟؟؟
خودم بازدید کنددت میشم
پاسخ:
سونیا جان نمیدونم داستانی رو که نوشتم میخونی یا نه . اگر بخواهی  بخونی توی هر سه وبلاگم هست . خوشحال میشم بخونی و نظرتو برام بگی
  • سرباز صفر
  • سلام
    در بحث ما شرکت کنید
    اقدام جدید فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی
    نوتِلا بار یا نان داغ شکلات داغ؟ کدام را می‌پسندید؟
    http://sarbaz0.blog.ir/post/1398
    امیدوارم دعوت ما را بپذیرید
    التماس دعا
    پاسخ:
    شرکت کردم پاسخ هم دادم . ممنونم که منو در این نظر خواهی شرکت دادین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی