رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گفت مرحبا

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ


گفتم دلم اسیر تو شد ، گفت مرحبا


در راه عشق پیر تو شد ، گفت مرحبا


این بود حاصل یک عمر بندگی ؟


خیری ندیده و ،حقیر توشد گفت مرحبا


#گیتی_ رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • سرباز صفر
  • سلام دوست من
    خدا رو شکر که از کلیپ خوشتون اومده
    درسته
    سلامت باشی
    معلومه که سر میزنم
    :)
    التماس دعا
    پاسخ:
    به وبتون اومدم و نظر هم گذاشتم نمیدونم تو هرز نامه پاسخها ارسال میشه یا نه
    سلام خسته نباشید، از دیدن وبلاگ زیباتون خیلی لذت بردم، ما یه سایت با مقالات زیبایی و آرایشی داریم که بیش از یکساله که فعاله و بازدید خوبی (حدود 10هزار) داره، اگه دوست داشته باشید خوشحال میشیم باهم تبادل لینک کنیم.
    به همین منظور هم پرتال تبادل لینک خودکار سایت را افتتاح کردیم که بتونید بلافاصله پس از ثبت لینک، لینک خودتون را داخل لینکدونی سایت ما مشاهده کنید.
    030
    پاسخ:
    خدا خیرت بده مادر ما که نفهمیدم صفحه ی اول و دوم و سوم و.................

    ضمنا من خیلی بالا رفتن بازدید کننده مهم نیست همینقدر که دوستانم میان برام کافیه
     سپاس از شما و محبتتون
    ضمنا کامنت شما مرتبا تو هرز نامه میاد نمیدونم چرا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی