رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خیال من

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ب.ظ

http://notarin.ir/wp-content/uploads/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%BA%D9%85%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-6.jpg


در هرقدم که میزنم اندر خیال خویش


جز موی و روی و یاد تو من را خیال نیست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۶)

  • سرباز صفر
  • سلام دوست عزیز سرباز صفر
    وجود اسم شما در لیست دنبال کنندگان سرباز صفر از بزرگترین افتخارات ماست
    با اینکارتون به ما روحیه دادید و ما رو برای ادامه نوشتن امیدوارم کردید
    امیدوارم بتونم پاسخ مناسبی به اعتمادتون بدم
    حضور شما در سرباز صفر یه چیز دیگست.
    :)
    التماس دعا

  • م.ا.ه... خانوم
  • سلامی دوباره... لذت بردم.. 
    مهمان همیشگی صفحه شما
    پاسخ:
    ممنونم ماه خانوم عزیزم . شرمنده ام میکنید با اینهمه مهربانی
    چند وقتی بود که کم سعادتی باعث می شد حضور پیدا نکنم
    ببخشید

    بیت بسیار زیبایی بود
  • سیدمحمدهادی غریبی
  • زیبا بود
    ادامه بدین
  • سرباز صفر
  • :)
    سلام دوست عزیزم
    خوشحالم میشم در بحث روز سرباز صفر شرکت کنید.
    مشکل حقوق های نجومی از کجاست؟ حقوق مدیران چقدر باید باشد؟ نظر شما چیست؟
    http://sarbaz0.blog.ir/post/1404
    http://sarbaz0.blog.ir
    منتظر حضور شما دوست عزیز هستیم
    :)
    التماس دعا
  • احسان درخشانی فر
  • سلام ! خسته نباشید ! در صورتی که تمایل به داشتن نرم افزار وبلاگ خود هستید به وبلاگ ما مراجعه کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی