رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

تجربه های زندگی

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۹ ب.ظ


چقدر عجیب است


تجربه های زندگی را


مرگ کامل میکند


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • احسان صادقی یزدان آباد
  • قلم شما من و وابسته کردن 
    به متن های خوب 
    به شعرهای قشنگ
    مرحبا
    این یکی خیلی عالی بود
    پاسخ:
    چه دل گرمی خوبی به من میدهید . ممنون
  • پیمان محسنی کیاسری
  • شعر های خودتونه؟
    جالب هستن
    پاسخ:
    بله دلنوشته ها از خودم هست . ممنونم از لطف شما عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی