رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

جرم ما

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ب.ظ
گُناهی مُستحب تر نیست از دیدار ِ پنهانت

هر روز به جرمی تو به ما رخ ننمودی

دانسته ندانسته دل از ما تو ربودی

شدحاصل ماحسرت و دردوغم وحرمان

فریاد ز ما بود و، غزلها تو سرودی

#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • احسان صادقی یزدان آباد
  • خیلی خیلی اتفاقی با وبلاگ شما آشناشدم
    والان خیلی خوشحالم ازاین اتفاق
    شعراتون عالیه.
    و دیدن کسانی که عاشق شعرهستن منو خوشحال میکنه.
    این شعرتون هم فوق العاده بود احسنت
    پاسخ:
    باعث افتخار منه حضور شخصی چون شما . سعادتیست که من قدر آنر ا بسیار میدانم
    مصرع آخرش واقعا قشنگ بود
    پاسخ:
    خوب چه میشه کرد. بارها شود که کودکی بغلط به هدف زند تیری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی