رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

به یادت هست؟

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۰ ب.ظ

به یادت هست کَندر خانه ی دل ؟


شبی مهمان چشمان تو بودم ؟


سرت بر سینه ی من بود آنگاه


غزلهای چنانی می سرودم


به یادت هست با چشمان گریان ؟


نگاه ِ عاشق دیوانه ام را؟


سرود سرد بر روی لبانم


فرو پاشید این افسانه ام را ؟


به یادت هست با شور و تمنا؟


برفتی از برم همچون نسیمی؟


کنون ماندم درین ماتمسرا من


به امید نشانی یا شمیمی


نمی آئی ولی باور ندارم


بجز یادت . بجز یادت . بجزیاد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی