رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

حسرتم این بود

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

http://axgig.com/images/24039059457544039787.jpg


آنچنان دل داده ام کز خویش ماندم بی خبر


بین عشاقت من بیچاره می کردم خطر


من کجا و تو کجا و آن همه دیوانگی؟


حسرتم این بود شاید بر منَت افتد نظر


#گیتی _رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

شعر زیباییه
کانالتون رو هم دنبال می کنم زیباست:)
پاسخ:
منهم پیگیر کانال شما بخاطر شعرهای زیبایتان هستم و بسیار هم برایم جالب و با ارزش است ممنونم که به یادم هستید
  • محمدجواد شهباز نسب
  • بزن به درون خود نکاهی
                     اگرندیدی ذات درستی
    بکن به حال خود دعایی
                       اگر نیافتی برای خود شفایی
    دو دستی بزن بر سر 
                      خویش که ای خدا کجایی
    پاسخ:
    خدمت رسیدم و مطالبتون رو خوندم . پست مداد  قشنگ بود و قابل درک
    سلام بیا تا حرف نو بشنوی و حسرت به دل نمونی!
    پاسخ:
    وبت رو دیدم بسیار جالب بود ضمنا زیارت قبول باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی