رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

در بندت اسیرم

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ق.ظ

http://www.siteaks.com/uploads/gallerydir/5547/8.jpg


مپرس از من تو حالم


خویشتن بین


منم چون آبنه


من را خودت بین


ندارم شرم من از


رنگ و رویم


که رفته پیش یاران


آبرویم


دل از تو گر بگیرم


گو چه سازم؟


توئی سازم


نباشی چون نوازم؟


ولی ای کاش دانی


حال و روزم


چو شمعی پیش رویت


می فروزم


زبس "ای کاش" گفتم


خسته گشتم


چو مرغی بال و پر


بشکسته گشتم


"رسا" را کی نوازی


تا بمیرم?


خلاصی نیست


در بندت اسیرم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • مراد عیسوند
  • سلام مامان صبح آدینتون بخیر و شادی خوبی؟آخر هفته خوبی داشته باشی
    پاسخ:
    یکدنیا شرمنده هستم  از اینکه بعلت گرفتاریهای روز مره نمیتوانم پاسخگوی اینهمه لطف شما باشم . خیلی احساس بدی دارم ولی میدانم شما با بزرگواری بر من می بخشائید این دیر کردم را . همیشه مدیون اینهمه محبت شما بوده ام و این سعادت من است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی