رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دست از جان شسته

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

http://photos02.wisgoon.com/media/pin/images/o/2015/1/4/22/500x332_1420399666197697.jpg


دل گفت


به دارت خواهم آویخت


پیش همگان


آبرویت خواهم ریخت


گفتم به دلم


............


با دیده چرا چنین تبانی کردی؟


گرگی به دو صد حیله شبانی کردی


آسوده نبود لحظه ای جان و تنم


بنشین و تو گوش ِ جان بده بر سخنم


آری تو توانی که مرا خوار کنی


هرلحظه مرا به شکلی آزار کنی


دیوانه کنی و حال من زار کنی


بر آتش  و غم مرا گرفتار کنی


بر دار مَکش که طاقتم نیست دگر


زین عمر گذشته حاصلش چیست مگر؟


رفتیم به بالا و نبودی خبری


در زیرترین زیر ندیدیم اثری


حالا تو برای ما کشی خط و نشان؟


دیدبم درین عمر همه جای جهان


ما همچو رسا دست ز جان برکندیم


دیگر نه به تو نی به جهان پابندیم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی