رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

تو صید خوب کردی

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ

Moody beauty


نمیدانم چه روزی؛  خاطرم نیست


که پرسیدم ز چشمانم ، طرف کیست؟


نگه بار دگر بر من جفا کرد


خودش را با نگاهت آشنا کرد


دلم لرزید گفتم با دو دیده


رها کن خویش را ازاین پدیده


مکن رفتار ناهنجار زین پس


مشو بازیچه ی هرخارو هر خس


ازین ترسم درین سودا ببازیم


پس از عمری دگر باهم نسازیم


*******


نمیدانی چه کردی با نگاهت


نمیگویم که بوده این گناهت


جدائی بین من با دیده افتاد


زمن بگذشت و دردام تو افتاد


شده دیده غریبه با من و دل


تو صید خوب کردی زآب و ازگِل


"رسا" دیگر ندارد شکوه زین بیش


بزن بر دیده ی بیچاره اش نیش


#گیتی_رسائی







  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چه عاشقانه هایی می سرایید !!! عجیب است واقعا عجیب !!اینقدر حس ........دارد!!!! سپاس!!
پاسخ:
شما لطف دارید . ای یک چیزائی میگم سعادت دارم که به دل شما مینشینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی