رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

فدای تو من

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ

Related image


کجا روم ؟ که رها گردم از خیال تو من


شدست حسرتم امروز تا شوم فدای تو من


زبس عجیب و غریب است حالم این روزا


همان به است نباشم دگر به یاد تومن


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

زیبا بود!!!!


روزگارتان خوش و خرم!!
پاسخ:
منهم برای شما عزیز از درگاه خداوند بهترینها را برایتان آرزو میکنم . سپاسگزار هستم که وقت میگذارید و به دیدنم میائید . باز هم ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی