رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بی کسی

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۳ ق.ظ

http://cdn.akairan.com/akairan/user/12/20155111244836a.jpg


بی کسی درد است


اما خوشدلم


بسکه دشمن دیده ام


اطراف خویش


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

دشمن هم باشد ما رضایت داریم فقط باشد!!!!


عالی بود!!!!

خوشم اومد خیلی!!!


سپاس!
پاسخ:
سلام . کاملاحرف شما درست است ولی خوب؟؟؟؟؟؟،

ممنونم از اینهمه لطف بیدریغ شما . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی