رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

گفتم به چشم خویش

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ق.ظ

35PHOTO - duong quoc dinh - Xuan Van


دیدم که میروی تو  و گفتم


به چشم خویش


اشکت نگاهدار تا که نداند


چه میکشم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

چقدر تلخ!!!!!!

بعضی آدمها نمیذارند آدم تو حس و حال خودش باشه !!همش سرک می کشند!!!!فکر می کنند اگه کسی مثل اونها نباشه!!یعنی خل و دیوونه است!!!!!!!!!
بی ربط نوشت!!!!!!!!!



موفق باشید!!!!!!!!!!!
پاسخ:
نه بی ربط نیست . حرفی هست که از دل برآمده خوب حتما به دل مینشیند . راست میگوئید کاملا با شما موافق هستم . امان از این فضولها که خلوت زیبای انسان را به هم میزنند
  • مدیر دکان
  • ثبت نام طرح جامع کارآفرینی


    لطفا قبل از ثبت نام به این سوال پاسخ دهید:

    آیا حاضرم با پرداخت تنها 7500تومان شاغل شوم و

    بتوانم مخارج زندگی خودرا به راحتی تامین کنم؟

    لطفا در جهت ریشه کن شدن بیکاری نشر دهید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی