رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

آب از سر گذشته

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۲ ق.ظ

Model: Xuan Van, Photo: Duong Quoc Dinh


هرازان وعده میدادم که روزی


ترا بینم . شود عبرت گذشته


بگویم هرچه باید گفت ،اما


ندانستم  که آب از سر گذشته


گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

خوب بود!!!

عکس نیفتاد!!


سپاس!!
پاسخ:
سلام . درست گفتید اگر قهمیده باشم . بعضی اوقات انگار عکسها سنگین هستند یا دیر میایند یا اصلا نمی آیند . مهم عاشق عکس هستم . ببخشید اتقاقا سعی هم میکند تناسب داشته باشد ول اکثر اوقات موفق نیستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی