رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

حراج دل

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ق.ظ

http://tinywhitedaisies.tumblr.com/post/17669382381


دیدم ســــــــــــر بازار حراج دل بود


جنس همه شان ز رنگِ آب و گِل بود


رفتـــم که سوا کنم دلی ناب ولی


افسوس نبود و سعی من باطل بود


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

قشنگ بود خانم گیتی


پرسوز و پردرد!!
ببخشید دیر به دیر سر می زنم
پاسخ:
سلام مرسی همینقدر که مائید برایم مهم است ولی من خودم گرفتارترین آدم هستم حرفتان را درک میکنم خودتان را ملزم نکنید هروقت بیائید ماجرای همان ماهی است که هروقت از آب بگیریم تازه است . دلم را به بودنتان شاد میکنید
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • زن ها
    همیشه نگران چیزهایی هستند
    که مردان فراموش میکنند

    و مردان
    همیشه نگران چیزهایی هستند
    که زنان به خاطر دارند ...!

    ☆...
    http://cld13.irans3.com/dlir-s3/1053500x575_1471580704810753.jpg?1508130209
    پاسخ:
    سلام . بله درست است . کاش خدا یک دنیا را مرد میافرید و یک دنیارا زن . آنوقت بدیها و خوبیها و خصوصیاتها تقسیم نمیشد. اینطور نیست؟ضمنا چه عکسهای قشنگی من عاشق عکس و تصویر و نقاشی هستم حتما از این تصاویر استفاده میکنم حیف است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی