رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

تظاهر

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ


همیشه پیله ی تنهائیم خدای منست


همین بود به جهان دین و مذهب و کیشم


چه خوب شد که خودم را درین جهان دارم


که بی خیال شوم زانکه میزند نیشم


خراب گشته اگر حال من ز نامردیست


منی که مرهم آزردگان ِ دل ریشم


هزار شکر که مردن همیشه پابرجاست


که خورده ام زپس و پیش خنجر از خویشم


میان اینهمه نامردمان صدها رنگ


مثال ِ بودن در شعله های آتیشم


بهرکه بسته شدم بهرسادگی و صفا


بزد به تیر جفا از کنار و از پیشم


"رسا" مکن گله دنیا همیشه این بوده


بترس زان که تظاهر کند که من میشم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی