رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

شراب عشق

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ق.ظ

"You know quite well, deep within you, that there is only a single magic, a single power, a single salvation... and that is called loving. Well, then, love your suffering. Do not resist it, do not flee from it. It is your aversion that hurts, nothing else."  ~ Hermann Hesse ~


شراب عشق بسوزاند و خبر آرد

به رنگ سرخ من ِ بینوا شرر بارد

رسید بر لب من قطره ای و مدهوشم

شراب بر دل عاشق عجب اثر دارد

#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • آنهایی که 
    عمیق عشق میورزند
    هیچگاه 
    پیر نمیشوند...

    ممکن است 
    بر اثر کهولت سن
    از دنیا بروند،
    اما جوان میمیرند...

    عشقی چنین م آرزوست...♡
    .
    .
    .
    ☆...
    http://uupload.ir/files/4uap_img_20170731_235339.jpg
    پاسخ:
    سلام دقیقا با شما صد درصد موافقم . ولی کمیاب است . و هرکسی نمیتواند اینگونه باشد . سپاس از حضورتون
    سلام

    خوبید خانم‌ گیتی؟؟

    بسی زیبا بود خانم هنرمند

    افرین بر شما

    شرمنده که افتخار سر زدن به وبتون کم نصیبم میشه
    دلتون شاد
    پاسخ:
    من باید شرمنده شما مهربان باشم . بخدا آنقدر گرفتارم که بعضی اوقات دلم میخواهد از اینکه نمیتوانم جواب عزیزانم را بدهم وبها را تعطیل کنم ولی من برای دلم مینویسم . میخواهم جائی رد پائی از خودم بگذارم لطف شما نهایت مهربانیست . شما مرا ببخشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی