رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

قرعه ی مرگ

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ب.ظ

Action, Romance, Bad Weather & Broken Crayons! When fierce storms clash over an industrialized valley, a 2souled artist must subdue a Sky Devil, a force of immeasurable size & power."... Like free stuff? Book giveaways? Follow THREE RIVERS DEEP book series: FACEBOOK | PINTEREST | TUMBLR | TWITTER | WORDPRESS ..... THREE RIVERS DEEP, VOL 1: “SUN CATCH HER” Available APRIL 2018 on: AMAZON, BARNES & NOBLE, APPLE IBOOKS, GOOGLE PLAY & MORE! ........ (photo via namimosa on deviantART)


هوسی نیست که پابند جهانم بکند


مرده ام


پیشتراز آنکه مرا مرگ نهانم بکند


رنج مردن نبود بیشتر از زیستنم


گرچه دانم کَمَکی عشق جوانم بکند


آتشی هست درونم که مرا می شکند


گردهان باز کنم ، غرق گناهم بکند


همچو آئینه ی بشکسته درون خویشم


دردِ سختیست مرا دشمن جانم بکند


هرنفس، درد فرو میرود و می آید


کاش میشد که به یکباره تمامم بکند


آسمان تو"رسا" ابری وگه طوفانیست


قرعه ی مرگ کجا هست به نامم بکند


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی