رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

مستحق تکفیرم

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۵۴ ب.ظ

Photography Photo natural light available light girl face portrait sensual editorial reflection shadow sw


اگر اینجا به دادِ من نرسی


در قیامت تقاص میگیرم


من شنیدم جزا همین دنیاست


تو رهائی و من به زنجیرم


این عجب گر غم ترا بینم


همچو مجنون ز عصه میمیرم


هرچه درداست در تو برتن من


من به احساس خویش درگیرم


هرچه آمد سرم زجور و جفا


نکنم شکوه بود تقصیرم


سر سپردم به آنکه بی دل بود


چونکه خود کرده نیست تدبیرم


من ازین بودن و  ازین هستی


به خداوندی خدا سیرم


حال دلخوش شدم به روز جزا


شاید آنروز برکشم تیرم


می کشم هرچه ، از خیال خوش است


چون"رسا" مستحق تکفیرم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام مادربزرگ :)

خوش میگذره این روز برفی؟
پاسخ:
ممنونم عزیزم . وقتی سن آدم بالا میره هیچ چیز دیگه به دهان انسان مزه نمیده . آنقدر برف دیدم و سرما حس کردم که دیگر احساسی نمانده . الهی خداوند دل شما عزیزان جوان را شاد کند و هرچه هوا سرد میشود دل شما گرم باشد و کارها بر وفق مراد . ممنونم که به یادم هستید. به وبتان آمدم ولی خیلی برایم تازگی داشت . کلی مزاحم بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی