رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

طاقت جدائی ندارم

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ق.ظ

~


بیا و باز با من سرگران باش


کنار من، تو یار دیگران باش


ندارم طاقت یکدم جدائی


تو خورشیدی به شام من عیان باش


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • خیلی خیلی زیبا بود .......عکسشم جالب بود ترکیب رنگش 
    پاسخ:
    سلام به شما مهربانم . خوشحالم که به دلتان نشسته . از اینکه به این شکل تشویقم میکنید یکدنیا ممنونم . باز هم سپاس
    شعر مختصر و مفیدی بود ولی دیگه شاید خیلی ساده مینمود یعنی هیچ پیچ و خمی درش نیست
    پاسخ:
    سلام به شما که لطف کردید و سرافرازم نمودید . بله منکه شاعر نیستم از دلم مینویسم و گاها به صورت شعر در میاید . در همین اندازه هم مرهون محبتتان هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی