رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

تظاهر

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ق.ظ


شراب آورد یارم


من نخوردم


خودم را دست


غمهایم سپردم


تطاهر تا به کی


با بیخیالی


شدم خسته زبسکه


خویش خوردم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

بسیار عالی باریکلا
پاسخ:
بسیار ممنونم از شما . خوشحالم که خوشتان آمده . ناقابل دلنوشته ایست تقدیم دوستان عزیزم
واقعا عالی بود.

از هر کی شنیدم میگن شما مادر بزرگ بیانی ها هستین شعرهاتون خوبه .
مادربزرگ تابحال در مورد مادر شعر گفتین ؟
اگر آره میشه لینکش رو نشونم بدین ؟🙈
ممنونم

پاسخ:
سلام عزیزم درست متوجه شدی من یک مادر بزرگ هستم . علاقمندیم به دنیای مجازی باعث شده که بهر سختی که هست با تمام گرفتاریهای روزمره به این دنیا بیایم و از شما عزیزان جوانم بهره بگیرم . شعر مادر بسیار زیاد دارم بگو در چه موضوعی میخواهی حتما اگر بدانم برایت میفرستم .البته امیدوارم مورد پسندت باشد . منتظرت هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی