رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

گرگ آدمخوار

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۴۹ ب.ظ

والپیپرهای زیبا از زوزه کشیدن گرگ ها (7)


به دست خویشتن بر دار بودیم


]چنان چون گرگ آدمخوار بودیم


زخود بدتر به سر افسر نهادیم


که بی حد فربه و پروار بودیم


خرد را زیر پای خود نهادیم


به ظاهر مردمی هوشیار بودیم


بدون فکر و بی اندیشه برخویش


برای جان خود آوار بودیم


زبان بازان وکافر پیشگان را


کُلَه بحشیده بی پندار بودیم


و آنان  باهزاران حیله و مکر


بگویند حافظ اسرار بودیم


بدوشانند خون خلق  و ریزند


براین باور که ما دیوار بودیم


به ما گویند سر برآسمان نه


مگر ما در پی انکار بودیم ؟


خداوندا کجا هستی ؟کجائی؟


چه میشد گر که ما هوشیاربودیم


بریزم خاک را اندر دهانم


مگر ما بنده ی بد کار بودیم؟


گمانم میهمانند در سرایت


که آنها بار و ما سرباربودیم


زتوخواهم بخشائی "رسا" را


چه میشد گرکه ما هم  یاربودیم


#گیتی_رسائی




  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

آنها بار و ما سربار بودیم ...
درود بر شما :) عالیه
پاسخ:
خوب است که خدا به ما رحم میکند وگرنه برای این نوشته های من سرم بالای دار بود . منهم درد دلم را به او میگویم
سلام :)

خسته نباشید رسا بانو

پاسخ:
 سلام مهربانم . چقدر دلم را در این روزهای پر از درد شاد میکنید. سپاسم از مهر شما بی نهایت است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی