رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

عشق تو

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ب.ظ

Nirav Patel


عشق تو بشد داغ که


برسینه نهادیم


پنهان نکنم


گرمی جان و تن ما شد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چرا عاشقا بهم نمیرسن؟! :(
پاسخ:
البته بعضی ها میرسن ولی احتمالا وقتی رسیدن که دیگه حرفی نمیمونه . حرف مال ناکامهاست . ولی امیدوارم اگر به هم میرسن عاقبت خوشی داشته باشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی