رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

شراب گشتم

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ب.ظ

PHOTOGRAPHY ~ FACES FRECKLES


گفتی که صبور باش


اما


گر غوره بُدَم


شراب گشتم


اما.......


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

اما  هیچ زمن نماند!

دلتون شاد
پاسخ:
سلام و سپاس از مهرتان . شادمانم به دیدنم میائید
سلام بر مادر گرانمایه 😊
بسی سعادتمند گشتیم از زیارت مجدد سرکار عالی❤

بطور اتفاقی اسمتون رو در یکی از وبلاگها دیدم ...

قبلا اقای بی رودروایسی بودم... ☺ الان از دست فغانها افغانی شدم ....
نمیدونم بخاطر اوردید یا نه !؟
پاسخ:
سلام عزیزم . من شما را کاملا به خاطر دارم خیلی هم زیاد . مگر میشود عزیزانی مثل شما را فراموش کرد؟ ولی خوب منهم بسیار گرفتارتر شدم . بی حوصله و کم توان . حتما به دیدنت میام به وبت را میگویم . اگر بیای و برام پیغام بذاری خوشحالم میکنی ولی یک حرف میماند و آن اینکه بعلت مشکلات نا گفتنی من کم به وبها سر میزنم ولی هیچ پیامی را بی پاسخ نمیدارم فقط شرمنده در دیر پاسخگوئی هستم . امیدوارم تو مهربانم هم مرا ببخشی . باز هم منتظرت هستم
صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد ...
پاسخ:
سلام عزیزم . بله . امان از صبوری که دردش تا ته دل آدم رو میسوزونه . و آهش از نهاد انسان بر میاد و ریشه رو میسوزونه . ولی چه میشه کرد. باید برای بودن صبور بود . ممنونم از شما و احساسات زیبائی که نسبت به نوشته های من دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی