رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

حیله ی دیده

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ق.ظ

Gypsy:  #Gypsy with tambourine.


در باغ هوای گل رباید دل را


جز لذت دیدار نشاید دل را


ما را زقفا دیدن رویت هوس است


وین دیده بصد حیله گدازد دل را


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

واقعا استعداد  خیلی خوبی تو شعر دارید بانو

روز مادر رو به شما مادر مهربان و فرهیخته تبریک میگم

دلتون شاد
پاسخ:
سلام . سپاسگزار هستم عزیز. شما لطف دارید . من شعر نمی گویم حرف میزنم با خودم ، با شما .و با قلم و کاغذ. سعادت دارم که شما می پسندید. ممنونم از اظهار لطف و محبتتان . روز مادر و زوز زن بر همه ی مادران و زنان کشورمان مبارک باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی