رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

رنجیده خاطر

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ب.ظ

Fine Art and You: Jesús Enrique Helguera | Mexican Classical Painter


چرا رنجیده خاطر  باشم از تو؟


که چون جانی ، جهانی دارم از تو


هوایت گر نباشد نیستم من


کجا گفتم طلبکارم من از تو؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چه حس و حال خوشی دارم از تو
چو وقتی می خوانم اشعاری از تو
😊❤🌹
پاسخ:
سلام به تو مهربان . خوشحالم که حس خوبی به شما دست میدهد . این آرزوی منست . از حضورتان هم که یکدنیا خوشحالم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی