رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

غم اندوختگان

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳ ق.ظ


دل سپردم به تو و


حال من زار ببین


شده ام مصحکه ی دست


غم اندوختگان


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام 
به اتفاق مادرم داریم شعر شما رو میخونیم
سلام دارن خدمت شما❤🌹
پاسخ:
سلام سلام و صد سلام به شما و مادر عزیزتان . چقدر خوشحالم . از طرف من به ایشان سلام برسانید . امیدوارم که همیشه سایه اش به سرتان باشد و ایشان هم همیشه از اینکه شما را در کنارشان دارند دلشان شاد باشد سال نو را به شما و مادرعزیزتان از صمیم قلبم تبریک میگم . شادی شما آرزوی منست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی