رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

مشو غره

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ

FRANCOIS KOUAKOU KOUADIO – Google+


به رنگ و روی مهرویان مشو خام


بترس از آنکه بی مایه دهد کام


خدا با آنهمه لطف فراوان


نبخشیدست بی مایه به ما جان


به هرچه داده صد منت نهاده


بشو شاکر به هر نعمت که داده


چو کردی شکر نی پایان کار است


که مرگی سخت تردرانتظار است


کریمان چون دهند کی باز گیرند؟


ربخشش تا خدا پرواز گیرند


به یمن نعمت و بی حد و پایان


نمیدانم چه سان باید دهم جان


دریعا جبر بود این زندگانی


کنم شکرش نباشد جاودانی


مشو غره اگر دیدی محبت


فرستد بهر تو صد خوان نعمت


بدان قصد و غرض باشد در اینکار


خصوصا گر کند در بخشش اصرار


به زیر کاسه حتما کاسکی هست


به زیر دست و بالش دستکی هست


"رسا" دیدست ، بیهوده سخن نیست


نشان گل درین دشت و دمن نیست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

دریغا جبر بود این زندگانی
کتم شکرش نباشد جاودانی


این بیت اندازه دوجلد هزار صفحه ای  مبحث جبر و اختیار  ارزش داره ❤👌 اتفاقا دو روزه با خانمی سر این مبحث داریم جدل میکنیم . هرچی از من اصرار که ما در جبر هستیم و ازون انکار...
الان این شعر شما رو دیدم چقدر خوشحالم بر خودم گواه پیدا کردم🌹
پاسخ:
آخ که چه جبر بدی هم هست . فکر کن تمام گوشه ها و زوایایش جبر است . کو اختیار؟ .
سلام استاد :)

حالتون چطوره ؟ بهترین ؟

طاعاتتون هم قبول :)
پاسخ:
یکدنیا ممنونم از محبت شما . منهم برای شما در این شبهای عزیز آرزوی بهترینها را دارم . خدا را شکر بد نیستم . سازگاری شده خصلتم و تحمل راه و روش زندگیست . از لطف شما بی نهایت سپاسگزار هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی