رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

chorrear de ansiedad


خورَد هرکه مال یتیمی به زور


بلا باشد از مال و جانش به دور


خداوندِ بخشنده ی مهربان


به او داده این زور و توش و توان


شریک است با او خداوندگار


که چون روز باشد برش شامِ تار


نشسته خدا بر سر خوان او


نمک خورده چون بوده مهمان او


سپس گشته همدست افکار او


زده قفل محکم به اسرار او


چرایش ندانم در این کارها


که ظالم کند ظلم بس بارها


شدم خاک ره بسکه دیدم جفا


نه تنها ز ظالم . ز لطف خدا


به من عیب بنما که کافر شدم


بر لولیان جام و ساغر شدم


دلم خون شد از جورِ نامردمان


ز رنج زنان ، درد پیر و جوان


به زیر کف پای دونان اسیر


چنان مور دربند دندان شیر


کنون سینه ام کوه اتشفشان


بجز غم ندارد ز آتش نشان


"رسا " بهتر انست ببندی دهان


تو ظاهر ببینی ؛ نبینی نهان


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

  • chefft.blog.ir 💞💕
  • سلامت باشین ان شاء الله
    پاسخ:
    سلام به شما و لطف شما خوشحال هستم که مرا لایق پیگیری میدانید
    سلام مادرجان❤
    فوقالعاده 👏👏👏👏 فوقالعاده
    عااالییی
    الحق که با اشعار پروین قابل قیاس بود . 

    چققدر طعنه و کنایه های بجا استفاده شده...

    اگر موردی نداره کپی کنم و در گروهای تلگرامی ارسال میکنم .  قطعا مردم باید این اشعار و شاعر فرهیخته رو بخونن و بشناسن
    پاسخ:
    سلام به شما عزیز مهربانم .مرا خیلی شرمنده میکنید . گاهی دلم میگیرد و گزافه میگویم . اختیار دارید که هر برداشتی از نوشته هایم را داشته باشید . سرافرازم میکنید .از خوشحالی گریه ام گرفت . ببخش خیلی بی پرده حرف میزنم . خوب مادر بزرگ هستم کاری نمیشود کرد
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • خیلی شعر مفهومی و زیباییه
    پاسخ:
    ممنونم از اظهار نظرتون . دلم را شاد کردی عزیز
    سلام
    وبلاگی با محتوای جالبی دارید
    ما هم یه سایت آموزش گیاهان پروری و کشاورزی داریم که کلی پست جذاب و اختصاصی در مورد کشاورزی آماده کردیم که همشون رایگانه
    ممنون میشیم بهمون سر بزنید و لینکمون رو تایید کنید

    http://www.sabzkesht.com/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی