رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دلم میسوزد

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۲ ق.ظ

dancefloor


نشان درد ما ، رنگ رخ ماست


چه میپرسی که میبینی چو پیداست


از آن ترسم که برمن خرده گیری


دلم میسوزد . آری درد آنجاست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • محبوبه شب
  • وظیفه مه..
    ببخشید اگر کم سر میزنم :(
    دعامون کنید لطفا
    پاسخ:
    سلام  من به شما و اینهمه محبتتان . همه گرفتاریم و همه مشکلاتی داریم که همواره ما را از کاریکه مورد علاقه مان است دور میکند . امید من اینست که همیشه در تمام کارهایتان موفق باشید . در همین حد هم بر من منت میگذارید
  • رضا رضایی

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز

    اگه تواینترنت دنبال یک سایت باحال میگردی... به سایت ما هم سر بزنید... با تشکر

    آدرس سایت ما:

    www.musicgelyan.com

    با تشکر

  • محبوبه شب
  • سلام مامانی : )
    پاسخ:
    سلام به روی ماه تو عزیزم . افتخارم حضور شما عزیزانم هست. ممنونم که قدم به چشم مادر میگذاری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی