رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

برصورت مرگ بوسه دادن

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۵۹ ب.ظ

When you feel overwhelmed by what is going on in your life, just find a quiet place and give it all to God in prayer.


رفتست ز دل قرار و تابم


هرلحظه دچار اضطرابم


آسوده نی ام  هراس دارم


بر داغ زمانه پاسدارم


برتارک این جهان غبارم


اشکم که ز دیدگان نبارم


از خویش بریده ام به یکبار


بد جور شدم چنین گرفتار


عادت شده بی قرار بودن


خود سوختن و شراره بودن


با درد زشب گذار کردن


بر کار جهان هوار کردن


هرحرف زاین وآن شنیدن


امید ز خویشتن بریدن


بر خواب و خیال دل نهادن


بر صورت مرگ بوسه دادن


آشفته تر از "رسا" کسی نیست


در باغ جهان چو او خسی نیست


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی