رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

مصلحت گفت

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸ ق.ظ

Ekaterina Grigorievaregalos bonitos que me envía @uncorazoneninvierno y que hacen el día más amable


مصلحت گفت که دوری


زتو دوری باید


عشق می گفت که صبر است


صبوری باید


صبر در دل نَبُوَد


طاقت دوری نتوان


ناصحی گفت ازین راه


عبوری باید


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • لوک خوش شانس
  • 👍👍
    پاسخ:
    سپاس از اقای لوک خوش شانس
  • لوک خوش شانس
  • 👍👍
    پاسخ:
    از حضورتون کلی خوشحالم
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • پایدار باشی بانو گیتی جان
    پاسخ:
    سپاس از شما عزیزم که اینهمه لطف دارید . خوشحالم کردید یک دنیا.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی