رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نفرست باران

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۶ ق.ظ

daydreams and moonbeams


شنیدم میرسد دنیا به پایان


جهان بازیست از بهر خدایان


ز شادی گاه ما را مینوازند


گهی با درد ما را میگدازند


زمانی این ،زمانی آن بَرَد جام(برنده میشوند)


ندانسته گرفتاریم در دام


به باران رحمت آرد. چون شود بیش_


شود سیلی خروشان بر تن ریش


شود کیفور و لرزاند جهان را


به صدها تیر آراید کمان را


گهی از پیش و گه از پس براند


به دنبال خودش ما را کشاند


خدایا بس کن این ترفندها را


خرابش کن تو یکسر این جهان را


شده خونابه از سر تا به پامان


فرستی درد. اما نیست درمان


"رسا" رنجور گشت و زار و نالان


خداوندا بس است . نفرست باران


#گیتی _رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • شکست نفسی میفرمایین؟
    پاسخ:
    مجددا عرض ارادت خدمت شما مهربان . نه از ته دلم میگویم . شما به مادر لطف دارید
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • رسا .....چ تخلص قشنگی 
    پاسخ:
    سلام به شما و مهرتان . ممنونم . چون نام فامیلم رسائی هست بهتر دیدم از "رسا" استفاده کنم ولی دیدم که چند نفری هم هستند که با این کلمه شعر میگویند . پشیمان شدم ولی دیگر کار از کار گذشته بود . راستش ترسیدم که نکند خیال کنند از آنها کپی برداشتم ولی خوب نوشته هایمان خیلی با هم فرق میکنند . آنها استادند و من شاگردی کودن . باز هم ممنونم
    شعر یکدست و خوش قافیه و دارای زیبایی‌های ادبی.
    اما باران، می‌تواند یک نعمت باشد. می‌تواند بلای آسمانی هم باشد.
    پاسخ:
    سلام به شما مهربان . از دل بر آمده است نه شعر است و نه هیچ وزن ادبی دارد. فقط دلنوشته است خوشحالم که به دلتان نشست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی