رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

سرسازش ندارد

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۲۳ ب.ظ

Rustic Halloween Decor Ideas With Natural Stone


سرسازش ندارد دور گردون


فقط درد است روز از روز افزون


به نامردی جهان را کرده آباد


زده بر جان و بر ایمان شبیخون


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

سلام 


فوق العاده ست

وصف زمانه

فقط درد است روز از روز افزون


پاسخ:
سلام به علی آقای مهربان .ممنونم از حضورتون و کامنتهای دلگرم کننده شما . باز هم سپاس
به به
پاسخ:
ممنونم از شما که اینهمه به مادر لطف دارید . دلم به بودنتان گرم است .
روز به روز که می‌گذرد بیشتر می‌فهمم که دنیا، دون پرور است
پاسخ:
بله موافقم هرچه انسان بر سالهای عمرش اضافه میشود دردش سنگینتر میشود . به قول عماد خراسانی از ما گذشت نیک و بد اما تو روزگار . فکری به حال خویش کن این روزگار نیست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی