رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نیستم شاعر

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ب.ظ

Related image


نیستم شاعر، ولی چون شاعران دارم دلی


غرق در طوفان ِدریاها ،نبینم ساحلی


چون سیوی خالی بشکسته ام


گرچه میگردم ولیکن هست دور باطلی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

فکر کردن به کسی که نیست، یا آدم خل می‌شود، یا اگر دلی داشته باشد و دلی، می‌شود شاعر.
پاسخ:
نه مسئله دل نیست . مسئله انسانیت هست . شما تجسم کن برادری به خواهرش ظلم کند . یا بطور مثال هرچند دور از ذهن است ولی مادری به دخترش یا پدری به فرزندش . که این بسیار سخت تر از دلبستگیهای معمول است . و آنوقت طرفی که مظلوم واقع شده !!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی