رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

مرغ خیال

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ب.ظ


امشب دلم هوای ترا باز کرده است


مرغ خیال سوی تو پرواز کرده است


دانم که نیست هیچ امیدی به دیدنت


گویا که دل جوان شدن آغاز کرده است


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • پرواز کردن مرغ خیال سوی کسی... من تجربه این رو دارم. واقعا چقدر وسیع است دنیای فراتر از زندگی روزمره. چشیدن طعم خیال، غوطه خوردن در گرداب جذب، جدال با هجران، طلب و تمنای وصل، این ها، همه یعنی تجربه عاشقی. و عاشق، جاودان زنده است و جاودان جوان است. و کار دل، جوان نگاه داشتن است، جوانی کردن است، عاشقی کردن است... 
    پاسخ:
    سلام . چقدر خوشحالم از حضورتون . من با این سن افتخار میکنم که میتوانم تا انداره ای هرچند اندک با شما اتفاق نظر داشته داشم . این به من دلگرمی میدهد . سپاسم از شما بی نهایت است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی