رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

عاشقی

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۱۷ ق.ظ

Moon: The #Full #Moon at Winter Solstice.                                                                                                                                                     More


درین جهان خراب


عاشقی چه آسان است


اگر


ز ریشه ات بگسستی


به ساقه پیوستی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • محمد فرهمند
  • درود بر شما عزیز جان

    که این طور

    خواهش میکنم

    قابل شما رو نداره

    برگ سبزی ست تحفه ی درویش

    پاسخ:
    سلام واقعا هرچه از دوست رسد نیکوست . خدا دوستان و عزیزان انسان را همیشه شاد و سلامت بدارد که نعمت بزرگی هستند

    سپاس از شما مهربان
  • محمد فرهمند
  • بالاخره به شعر نو روآوردید

    عالی بود

    پاسخ:
    سلام به شما مهربان . من همانطور که همیشه گفتم و اعتقاد دارم شعر نمیگم هر چه را حساس میکنم مینویسم . و بعد بسیار لذت میبرم از اینکه شما اسم شعر روی آن میگذارید . بازهم سپاسگزارتان هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی