رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گم کرده ره

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷ ق.ظ


گم کرده رهم، بیا و بشنو


از خویش پناه برده بر خویش


دیوانه خورد غمم یقینا"


این غصه به جان من زند نیش


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • شعر را که می‌خوام احساس می‌کنم با این نرمی و لطافت،یک یا دو بیت برای عمق بخشیدن به انتقال احساس نیاز دارد. به تصویر که نگاه می‌کنم، احساس می‌کنم که کار کامل شد!
    تصاویر دقیق و هماهنگ، به شوخی می‌گویم که یک گونه ادبی است، چند بیت شعر و یک تصویر..
    پاسخ:
    من عاشق تصویر هستم .آرزو داشتم نقاش شوم و نهایتا هیچ شدم .الان دلم به این تصاویر خوش است شاید باورتان نشود . زمان زیادی را با عشق در دنیای تصاویر میگردم تا یک کیس مناسب که با افکارم مطابقت داشته باشم پیدا کنم . ممنونم از شما بینهایت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی