رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خوش باوری

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۰ ب.ظ

4,249 Likes, 116 Comments – The diary of carnivore on Instagram … (@__etka__): "🍃 What did the poet say?
 – Sultan


وعده ی دیدار چه خوش وعده ایست


لحظه ی دیدار چه خوش لحظه ایست


خنده به خوش باوری من مزن


عشق همین باور و خوش باوریست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • به به.
    دو جور خوش باوری داریم.
    یک بار در فصل زمستان باور داریم که این درخت، در بهار میوه می دهد. به این می گویند باور.
    یک بار هم همین که به چیزی باور داریم، درخت شروع می کند به میوه دادن! به این می گویند خوش باوری.
    ... نخند!
    عشق همین باور و خوش باوری است... به حق که قشنگ گفت.
    پاسخ:
    باز هم ممنونم از اینکه با این محبت و علاقمندی قدم بر چشمم میگذارید . من هرچه به دلم هست به روی کاغذ میاورم نمیدانید چقدر خوشحال میشوم که عزیزانم بر من منت میگذارند . کاملا با شما موافقم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی