رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

رفتی از یاد

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • حامد احمدی
  • پیوند و با هم بودن، اساس ش بر ندیدن عیب های همدیگر است. نه از روی نادیده گرفتن، بلکه اساسا ندیدن.

    شروع به ایراد گرفتن از هم، همانا و دور شدن همان. 

    شخصی از دیگری ایراد گرفته، خب معلوم است می‌گذارد می‌رود...

    پاسخ:
    درود به شما خوشحالم دو باره دیدمتان . سرافرازم کردید . با تمام گفته هایتان موافقم . باز هم سپاس از حضورتان
  • مجنونِ لیلی
  • خودم کردم که لعنت بر خودم باد

    پاسخ:
    با دود بر شما مهربانم . بله خود کرده را تدبیر نیست
  • abdolnabi solimani
  • اگر ما را کنون او برده از یاد

    نگشتم گر به دنیا لحظه ای شاد

    ندارم شکوه ای از کس من اکنون

    خودم کردم که لعنت بر خودم باد

    پاسخ:
    از قدیم گفته اند خود کرده را تدبیر نیست . و اگثرا هم دیوانه ایم و زنجیر نیست . موافقتان هستم.ممنونم از حضورتان شاعر گرامی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی