رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

همچو شقایق

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • حامد احمدی
  • در عشق ناله راه ندارد.

    انسان معمولا با هم ردیف خودش نرد ارتباط می‌بازد. هم سن، هم درجه از لحاظ شما و زیبایی، هم سطح از لحاظ مالی و مقام و... 

    این یک معامله است. تصور کنیم برای فردی خیالی که در آن بالا ایستاده، من بیایم و ادب نگاه دارم تا برای او جلب توجه کنم. بعد از ساعتی متوجه شوم که او بسیار دون تر از سطحی بود که می‌پنداشتم یا بسیار غنی از حدود من.. در هر دو حال از کرده ام نادم خواهم بود. در زمینی کاشته ام که بذرم بار نخواهد داد...

    اما عشق ماجرای ش فرق می‌کند. دل باختن است، بدون سنجش. پذیرفتن است بدون برآورد. یعنی کار ندارم تو که هستی، هرچه هستی، اکنون تو خدای منی. و عاشق پر می‌شود از معشوق و هرچه می‌گوید از سر پری است. عشق یعنی درباختن تمام وجود. چطور می‌شود بی دریغ محبت کرد، همگانی که احساس لبریز شدن نکنیم. عاشق محو می‌شود در عشق. دیگر بحث لیاقت نیست. یک عاشق، وقتی عاشق است، خودش را لایق می‌داند، اساسا نگران نیست، معشوق را حس می‌کند...

    که اگر این‌ها نباشد، هنوز بوی معامله می‌آید. تا رهایی مقداری فاصله هست...

     

    پاسخ:
    درود فراون به شما که اینهمه به من محبت دارید . در این سن حضور شما و پیامهایتان برایم یکدنیا ارزشمنداست. البته درک این حس موقعی قابل لمس است که در سن من باشید . یکدنیا از شما تشکر میکنم و سر تعظیم در مقابل احساساتتان فرود میاورم . تمام مطالبتان برایم جالب و خواندنیست . باز هم سپاسگزارتان هستم
  • abdolnabi solimani
  • کاش به لبخند تو لایق شوم

    کاش که پیروز دقایق شوم

    کاش مرا راهی دریا کنی

    دور ز این جمع و خلایق شوم

    از همه حرف پیش تر-اندیشه است

    کاش به دریای تو قایق شوم

    کار دلم هیچ به جز آه نیست

    در طلبم کاش شقایق شوم

    اینهمه بغض از سخنم می چکد

    کاش به لبخند تو لایق شوم

    پاسخ:
    درود بی پایان خدمت شما شاعر گرامی.. سپاسگزار مهرتان هستم . بسیار زیبا سرودید

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    پاسخ:
    با درود . حتما سعی میکنم این کار ادیبانه شما را نشر دهم . موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی