رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خود کرده

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ق.ظ

 

زدست دیده و دل گفت فریاد

 

خوشا آنکه کزین دو گشت آزاد

 

درین دوران مگو دل، خونفشان است

 

زهر دردی به تنها صد نشان است

 

نمانده طاقتی تا باز گویم

 

اگر خواهم که از آغاز گویم

 

 

بدن درد است سر گشته بهانه

 

درخت خود زنیها زد جوانه

 

ندانسته به سر آتش نشاندیم

 

ز ره خود را به بیراهه کشاندیم

 

به حرف دشمن دین .دل نهادیم

 

خوشیها را یه زیر گِل نهادیم

 

شده بازیچه ی دستان دشمن

 

چنان فرمانبر ِ فرمانِ دشمن

 

چو شب کردیم روز روشن خویش

 

نکرده رحم بر جان و تن خویش

 

چو خود کردیم تدبیر نباشد

 

کمان بشکسته را تیری نباشد

 

"رسا" دل زندگان در گور خفتند

 

بگوش ما هزاران قصه گفتند.

 

گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • شب کردیم... روز روشن خویش. و حسرت. و درد. 

    خدایا کاش عمیق تر نشویم. یا بهتر شویم. 

    من که از خدا می خواهم هرچه می خواهم. یعنی دوست دارم از خدا بخواهم هر چه می خواهم. خدا چیز خوبی است.

    پاسخ:
    حتما انسانهای پاک و درست اندیش تقاضاهایشان هم معقول است . امید من هست که موفق باشید انشاالله
  • abdolnabi solimani
  • وقتی انسان چشم خود را آزاد گذاشته و به هرچه می‌خواهد نگاه کند، از پیامدهای سوء آن در امان نخواهد بود. چه بسیار گناه‌های بزرگی که ریشه آن‌ها به همین عدم کنترل نگاه برمی‌گردند.

    به قول باباطاهر:

    زدست دیده و دل هر دو فریاد

    هر چه دیده بیند دل کند یاد

    بسازم خنجری نیشش ز فولاد

    زنم بر دیده تا دل گردد آزاد

    پاسخ:
    بله کاملا موافقتان هستم هر عملی یک ترمز هم میخواهد امان از انسانهای ترمز بریده و عجب آنکه معمولا این گناه خودشان را به پای دیگران میگذارند تا از عذاب وجدان راحت باشند . که اینهم جای تاسف دارد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی