رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

احتیاج

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • بهترین کمپ ترک اعتیاد
  • ممنون از سایت خوبتون به ما هم سر بزنید.

    موسسه کاهش آسیب پیروان همت در سال 1384 ابتدا با نام هدیه همت شروع به کار نمود و پس از 6 سال فعالیت در سال 1390 بنام پیروان همت تغییر نام داد و تا کنون 12 سال است که در زمینه سم زدایی ، بازتوانی ، درمان ، مشاوره و پیش گیری فعالیت دارد. مجموعه کاهش آسیب پیروان همت دارای سالن مجهز به خوابگاه، سالن سم زدایی، سالن اجتماعات، دفتر فرهنگی، بوفه مجزا می باشد. در برنامه درمانی مجموعه، پزشک متخصص، روان شناس، مددکاران اجتماعی و مددیاران اعتیاد مشغول به فعالیت و پیگیری های درمانی هستند

  • abdolnabi solimani
  • هر گناهی، کادمی عمداً به عالم می کند

    احتیاج است آن که اسبابش فراهم می کند

    ور نه، کی عمداً گناه اولاد آدم می کند؟

    یا که از بهر خطا خود را مصمم می کند

    احتیاج است: آن که زو طبع بشر رم می کند

    شادی یک ساله را یک روزه ماتم می کند

    احتیاج است: آن که قدر آدمی کم می کند

    در بر نامرد، پشت مرد را خم می کند

    ای که شیران را کنی روبه مزاج

    احتیاج است احتیاج است احتیاج

    پاسخ:
    وای از این احتیاج. خدا نکند کسی مبتلا به آن بشود که دیگر راه گریزی نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی