رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

گم کرده ام هوش و حواسم

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۰۳ ب.ظ

 

گهی میسوزم از یاد گذشته

 

کنون روزم چو شام تار گشته

 

ز شادابی چو گل بودم به بستان

 

زدم طعنه به رستم های دستان

 

دلم شاد و لبم خندان و جان مست

 

چه باکم گر دلی در سینه بشکست

 

مرا بود آینه دمساز و همراز

 

که با مرغ طرب بودم هم آواز

 

کنون مبهوت و مات و سر گریبان

 

ز آئینه شدم چون جن گریزان

 

ز روی خویش گاهی می هراسم

 

گهی گم کرده ام هوش و حواسم

 

شنیدم مادرم میگفت گهگاه

 

خوشا آنکس که میمیرد به ناگاه

 

اجل اکنون نماید ناز بسیار

 

"رسا" روحا نه جسمأ هست بیمار

 

#گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • می برد هوش حواسم زلف تو

    می زند بی تو عزیزم یاد تو

    مرده ام بی تو عزیزم نازنین

    مانده ام بی تو به غم ای مه جبین

    سرکشم از بی وفایی جام غم

    بی تو من چیزی ندارم جز ی غم

    پاسخ:
    اینهمه شعر زیبا را از کجا میاورید خیلی لذت بردم سپاس
  • حامد احمدی
  • ز شادابی چو گل بودم به بستان.

    نظم و قافیه  خوش از یک روح سالم برمیاد. و یک مقدار شیطون. و اون کسی که ناز می کنه، اجل نیست. دیگری است!

    پاسخ:
    درود بر شما عزیز مهربان . ااااای همینطورهاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی