رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نیش

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • من از عقرب نمی ترسم ولی از نیش می ترسم

    من از گرگی که رفته در لباس میش میترسم

    بسی خوردم فریب نارفیقی ها در این دنیای دون پرور

    فدای همت بیگانگانم من ولی از خویش می ترسم

    ز بس که بی وفایی و دو رنگی دیده ام از مردم نامرد

    چنان آهوی وحشی بیابان از پس و از پیش می ترسم

    هر آن کس را که گفتم با تو یارم بار خود بر دوش من بگذاشت

    ز دشمن نیست پروایی من از یار منافق کیش می ترسم

    گله از دشمنم نبود اگر چه خون من ریزد

    من از قلبی که در راه رفاقت گشته است دلریش می ترسم

    بهر هر کس یا علی گفتم نبرد آنرا به پایانش

    من از یاری که باشد بی وفا از دشمنم هم بیش می ترسم

    پاسخ:
    من از بیگانه باکم نیست ولی از خویش میترسم . چقدر این اشعار دلنشین و واقعی هست . ما در زمانه ای که هستیم کاملا این اشعار قابل لمس است . باز هم ممنونم از لطف شما بزرگوار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی