رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نیرزد به صد سال

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۴۷ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • لحظه ای و دلبسته ای اقبال خودت باش

    دلبسته خودت عمر و احوال خودت باش

     

    یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری

    راضی به همین چند قلم مال خودت باش

     

    دنبال کسی باش که دنبال تو باشد

    اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش

     

    پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت

    محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش

     

    صد سال اگر زنده بمانی گذرانی

    پس شاکر هر لحظه و صد سال خودت باش

    پاسخ:
    سپاس از حضور شما برادر نازنینم

    ما را به تاراج برند
    بسیار بیداری بود
    بسیار خواب بود
    روزهای جمعه ابر داشتیم
    اما نمی‌توانستیم
    بیداری و خواب و ابر جمعه را
    زندگی نام بگذاریم
    پس خواب را انکار کردیم
    پس بیداری را انکار کردیم
    روزهای جمعه از خانه بیرون رفتیم
    که ابر را نبینیم
    چه حاصل
    که عمر به پایان بود
    و چای در غروب جمعه
    روی میز سرد می‌شد.  احمد رضا احمدی
  • حامد احمدی
  • بله، این حرف همه آنهایی است که با چشم دقت به دنیا نگریسته‌اند.

    دنیا، دنیای عجیبی است.

    وظیفه گرا هستم و بی هدف. احتمالا این بهترین هدف است..

    پاسخ:
    درود بر شما عزیز مهربانم

    دلم به حضورتان گرم است

    دنیائیست عجیب. راستش شانس ما را ببین

    الهی شکر . چه میتوان گفت و چه میتوان کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی